Isten szemével

2021.06.29. 15:30

2021.06.28.

1.

Kép: A Szentlélek galamb formájában lefelé, a föld felé irányul.

Jézus: Szentlelkem, ahogy a kép mutatja, indulásra vár, az Én intésemre, hogy mehet a földre, és kiáraszthatja mindenkire irgalmamat.

2.

Olvastam: A szívek megtérésének üzenetei, melyeket Jézus Krisztus adott Francoise-nak: Jézus: „Az Igazság az Én Isteni Szívemben van, és kész arra, hogy annak ajándékozza magát, aki az átlátszóságot óhajtja, vagyis, aki érezni akarja, hogy átjárja az Én tekintetem.”

Gondolat: Magamra gondoltam, hogy az efféle átlátszóságot óhajtom magamnak.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Nem akarsz bujkálni Előlem. Hagyod, hogy átvilágítsalak és beléd tekintsek.

3.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mindig békességgel és áldással bocsájtotta el a Hozzá fordulókat, kivéve a házasságtörő asszonyt, akinek meghagyta, hogy béküljön ki Istennel és férjével.

Misén: Evangéliumban: Vérfolyásos asszony története: Jézus kérdezte, ki érintette meg Őt a tömegben, mert erő ment ki belőle. Mikor kiderült az asszony kiléte, békességgel és áldással bocsátotta el.

Hang: Béke veled.

Kép: Irgalmas Jézus.

Gondolat: Az én legtöbb látomásomban is az Úr áldásra tárja kezét.

Érzés: Az antikrisztustól Jézust ez a tény bizonyára meg fogja különböztetni, mert az antikrisztus nem fog tudni olyan békességet árasztani magából és áldani, mint Jézus.

Olvastam: A szívek megtérésének üzenetei, melyeket Jézus Krisztus adott Francoise-nak: Jézus: „Az Én végtelen jóságom által lelked öröme és békessége egészen tested „boldogságáig” fokozódik, és ez olyan, amit a démon nem tudna neked adni”.

Jézus: Az áldás az átkozás ellentéte. Az áldás megtölti az ember szívét örömmel, boldogsággal, ezért Én, amikor a nép között jártam, megáldottam azokat, akik Hozzám fordultak, és hogy gondjaiktól megszabadítsam, az Én békémmel ajándékozzam meg őket. Bizony, az antikrisztus bármennyire utánoz Engem, képtelen lesz az emberi szívekben túláradó örömöt és tartós békét adni.

4.

Misén pap prédikálta: Jézus kereszthalálakor kilehelte Lelkét, vele együtt a Szentlelket, és akik körül állták Jézus keresztjét, azokra hatott.

Kép: Amikor Jézus kilehelte lelkét, és vele együtt a Szentlelket, fény áradt Jézus leheletéből a többiekre. A körülállók olyan kegyelmeket kaptak, amilyet mások nem, akik nem voltak ott. Pl: Szűzanya és János apostol olyan kegyelmet kapott az Úrtól, amilyet a többi apostol nem kapott, mert nem voltak ott a helyszínen.

Jézus: Mivel Szentlelkem együtt szenvedett Velem az utolsó pillanatig, Lelkemmel együtt Ő is távozott. Mivel a Velem együtt érzők és hűségesek iránt nagy hálát éreztem, Lelkemmel megérintettem őket.

5.

Sokat tűnődtem azon, hogy miért nem korábban kaptam az Úrtól azokat a kegyelmeket, amelyekkel most áraszt el.

Hang: Tapasztalatokat szereztél Nekem.

Hang: Akkor hiányoznának belőled ezek.

Kép: Akkor hiányoznának belőlem azok a tulajdonságok, elhatározások, amelyek jelenleg bennem vannak. Más tapasztalatokkal rendelkeznék, nem az a személy lennék, mint aki ma vagyok.

Jézus: Azért nem előbb részesítettelek ezekben a kegyelmekben, mert arra vártam, hogy az életed pozitív és negatív hatásai alatt egészen kiteljesedjen a lelked. Így váltál egészen befogadóképessé a feladatokra. Csiszoltam, alakítottam évtizedek alatt a szívedet, lelkedet. Hidd el, a legjobb időt választottam az életedből üzeneteim közlésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4917831321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása