Isten szemével

2019.11.11. 11:11

2019.11.10.

1.

A TV híradóban mondták, hogy veszély áll fönn, hogy Törökország a 4 millió migránst Európa felé engedi.

Kép: Ha Európa felé engedi, elárasztják a migránsok Európát, így Magyarországot is, de a déli határon a magyarok nagyon nagy erőfeszítést tesznek fizikailag is, mintha egy gátat nyomnának dél felé, hogy a migránsok ne jöjjenek.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Fény.

Jézus: Ha elindul a migráns tömeg, és eléri a magyar határt, a hatóság minden erővel próbál ellenállni, de hogy sikerüljön megvédeni a határt, nektek engesztelőknek kell kérni, hogy védelmező Szent Véremmel öntözzem meg.

2.

Arról volt szó, hogy mennyire hatékony a közös engesztelés, a szentségimádás Budapest helyzetének alakulására nézve.

Jézus: Bármilyen kevesen vagytok engesztelőim, imáitok, amit fővárosotokért folytattok, nagyon hatékony. Csak fogjatok össze, és hirdessétek, hogy „mentsük meg Budapestet”.

3.

Arra kértem az Urat, segítsen abban, hogy mindig le tudjak térdelni Előtte, amikor szentáldozáshoz járulok, vagy amikor szentségimádáson vagyok, még akkor is, ha a térdelés kényelmetlenséget és fájdalmat okoz.

Jézus: Ez az igazi áldozat kislányom, amikor új és új fájdalmat kérsz Tőlem. Ugyanakkor erőt kérsz e szenvedés elviseléséhez.

4.

A misén Lázár feltámasztásáról volt szó.

Gondolat: Eszembe jutott, hogy Isten hatalmas ereje életet ad.

Érzés: Az Úr ereje azonnal rendet tudna teremteni közöttünk, ha úgy akarná, de azért nem teszi, hogy nekünk, embereknek is esélyt adjon, hogy javítsunk helyzetünkön, tevékenykedjünk, szenvedjünk, és hogy szeretetet tudjunk gyakorolni mások felé.

Jézus: Igen, Én mindenható Isten vagyok. Egyetlen gondolatommal el tudnék venni teremtményeimtől minden bajt, szenvedést, betegséget és halált. De tudom, hogy a keresztre szükségetek van, mert csak ez által tudtok lélekben fejlődni, levezekelni a bűnötöket, és mások lelkét megmenteni.

5.

Hang: Az Én gondolatom… szörnyű, borzasztó.

Jézus: Az Én gondolatom a ti üdvösségetek utáni vágy. Mindenkit meg akarok menteni. Szörnyű, borzasztó a bűnök elburjánzása az egész Földön.

6.

Arról volt szó, hogy sokan visszaélnek Isten ajándékaival, bármiről is lenne szó, és úgy viselkednek, mintha a saját tulajdonuk lenne, és felforgatják az Isten által meghatározott rendet.

Gondolat: Eszembe jutott, hogy manipulálták a természetet is: pl. sok a megmanipulált élelmiszer, a gender-elméletek törnek előre, az azonos neműek házassága már mindennapossá és elfogadottá válik, a hitigazságokat is megkérdőjelezik, és jobbá, megfelelőbbé, a modern társadalom által elfogadottabbá akarják tenni stb.

Jézus: Csak az tud vigyázni az Én alkotásaimra, teremtésemre, az Általam létrehozott rendre, aki magáénak érez Engem.

7.

Valaki azt mondta nekem, hogy milyen szép helyen járt.

Hangom: Nincs szebb hely Nálad, Uram.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Gondolat: Azért az Úr a legszebb hely, mert Ő mindennek a teremtője, Ő mindenben benne van. Amikor szentáldozáshoz járulunk, mi egyesülünk Vele.

Jézus: Az nem baj, ha valaki gyönyörködik az Általam teremtett helyekben, ahol járt. De ennél magasabb szintű az a gondolkodás, amikor úgy érzi, bárhol jár, mindenütt ott vagyok, minden Bennem van. A legszebb hely valóban az Én Szentséges Szívem.

8.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Arról volt szó, hogy mi emberek Istenben vagyunk, élünk és mozgunk. Isten valóságosan van jelen minden dologban. Az ember nem vonhatja ki magát Isten jelenlétéből.

Egy alkalommal háttal voltam az Úr Jézus szobrának.

Érzés: Az Úr Jézus arca ilyen esetben is előttem van.

Jézus: Mivel mindent kitöltök, és ti kicsinyeim Bennem éltek és mozogtok, egyformán ott vagyok veletek, akármilyen irányba fordultok. Szemeim mindig titeket néznek.

9.

Isten békéjéről volt szó.

Érzés: A béke Isten tulajdonsága, amely Isten rendjéből, öröméből és boldogságából származik. Ezt adja az embernek. De az ember boldogsága attól függ, hogy mennyit merít Istenből.

Jézus: Ott állok teremtményeimmel szemben, és szünet nélkül kínálom a békémet. Ha olyan hangulatban vannak, hogy képesek kinyitni a szívüket, és befogadják, akkor nyugodtak és boldogok lesznek. De ha valami kizökkenti őket, észre sem veszik, hogy ott állok. Idegessé és nyugtalanná válnak. Csak azt tudom ajánlani, hogy zárják ki magukból a földi gondokat, mert azok lényegtelenek. Szüntelenül gondoljanak Rám, és imádkozzanak. Elég egy-egy fohász, és Én már képes vagyok a békémmel elárasztani őket.

10.

A szentgyónás és a többi szentség megmaradásáért imádkoztam.

Jézus: Csak az Oltáriszentségre és a bűnbánat szentségére gondolj, hogy mi lenne, ha megszűnnének. De Én megőrzöm ezeket örökre.

11.

Eszembe jutott az októberi szinódus, és a változások az Egyházban.

Jézus: Az októberi szinódus azt bizonyítja, hogy nagyon rossz irányba halad az egyházvezetés. Elkezdődött az egyházszakadás. Egyes bíborosok és püspökök szomorúan és kritikusan figyelik ennek az összejövetelnek a tárgyát.

 

12.

Hang: Nagy felfordulásban lesz részetek.

Jézus: Kislányom, a ma még fennálló Egyházban akkora változások lesznek, hogy alig ismertek rá. Aki nincs fölkészülve, az nem fogja tudni, hova álljon. De az Én igaz, régi, hagyományokon épülő Egyházam nem pusztul el, csak más lesz az összetétele.

13.

Hang: Kiömlik a medréből a víz.

Jézus: Atyám úgy látja, hogy most már megtelt a pohár. Megindulnak az események, a Nagyfigyelmeztetés, az elragadtatás, a büntetés, a háromnapos sötétség, és az Én dicsőséges második eljövetelem.

14.

Arról volt szó, hogy a kegyelmek Jézus Szívébe vannak beágyazva.

Hang: Isten tárháza.

Jézus: Az Én Szívem a kegyelmek tárháza, és annak adok belőlük, akinek akarok.

15.

Az emberiség megtisztításáról volt szó.

Kép: Gömbök vannak óriási feketeségben. A Nagyfigyelmeztetés olyan, mint amikor egy vastag hályogot kaparnak le, a jelen esetben a körülöttünk lévő sötétséget.

A Nagyfigyelmeztetés utáni napokra gondoltam:

Kép: Nagyon sokan állnak a gyóntatószékeknél, úgy hogy alig jutok sorra.

Jézus: A Nagyfigyelmeztetéskor a Szentlélek megmutatja a lelkeknek a bűnüket. A hatalmas bűnbánatuk és az Én Szent Vérem együtt mossa le róluk a feketeséget. A másik képen örömteli tényt mutatok, hogy mindenki gyónni akar. Kígyózó sorok várakoznak. Mindenki sírva, könnyek között lép ki a gyóntatószékből. Mindenki megkönnyebbül, és nagy elhatározások születnek bennük.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr3715327174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása