Isten szemével

2017.12.11. 15:58

2017.12.10.

1.

Hang: Alázatosságot.

Kép: Kék fény.

Hang: Hogy takarj Engem.

Jézus: Alázatosságot kell ültetned környezeted szívébe, a Szűzanya alázatosságát. Ha káromkodást, ócsárlást hallasz, takarj el Engem az ilyen felebarátok kegyetlen megnyilvánulásaival szemben.

2.

Kép: Jézus arca.

Hang: Felségárulás lesz.

Kép: Nagy Oltáriszentség, alakja, mint a nap, de nincs fénye.

Jézus: Hamarosan felségárulás lesz, mert Engem, Jézust elárulnak, megtagadnak, letagadják valóságos jelenlétemet az Oltáriszentségben. Amit felmutatnak a misén, az már nem Én vagyok.

3.

Arról volt szó, hogy a Magyarországon megrendezett Eucharisztikus Kongresszus hogyan hat az országra, és a környezetre.

Érzés: Az Eucharisztikus Kongresszusra való készülődés mindenképpen jó hatással van az országra és a lelkekre, jobban megerősíti a hitet, az Úrhoz való ragaszkodást. Ez által más népeknek is példát mutat a magyar nép.

Pio atya Magyarországról szóló próféciája: „Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagy hatalmú őrangyala, mint a magyaroknak, és bizony helyes lenne erősebben kérniük hathatós oltalmát országukra!"

Jézus: Az aranymadár kirepülése előtt még sokat kell szenvednetek kicsi magyarjaim. Roskadozni fogtok a sok bántalomtól, ami eléri országotokat a migráció elleni bátor kiállásotok miatt. Ezeket a büntetéseket bizony el kell szenvednetek. De azért imádkozhattok hazátokért, mert ezzel enyhíthetitek a rátok váró keresztet. Bátor pap fiaim soraiból sokan felemelik majd hangjukat, mikor találkoznak az egyházvezetés szokatlan reformálásával. Ők is, mint a politikai vezetők komoly büntetésben fognak részesülni. De nem törnek meg, mert ha elbocsájtják őket hivatásukból, akkor is papok maradnak. Rejtekben végzik a hívek tanítását, nevelését, a szentségekben részesítését, és a szentmiséket. A hívek dolga lesz jól elrejteni őket. Nem szabad pesszimistának lennetek, mert a magyar egyház a Szűzanya oltalmában lesz, és példát mutat az egész emberiségnek. Felemelkedése, amikor a madár kirepül a kalitkából, a háromnapos sötétség után lesz, az Új Világban.

4.

Hang: Már régen kell készülni a hagyományokkal.

Kép: Egy lány áll előttem, fehér ruha és fátyol van rajta, a nyakában egy kereszt az Úr Jézussal.

Jézus: A lány a fehér ruhában és fátyollal nem más, mint az Én Egyházam, mely a hagyományokat tiszteli, és ezzel készül a harcra a reformisták ellen.

5.

Kép: Jézus, töviskoronával a fején.

Kép: Az utolsó vacsora képe.

Jézus: Egyházamnak végig kell mennie azokon a szenvedéseken, melyeken Nekem kellett. Most abban a stádiumban van, mint amikor töviskoronát kaptam a fejemre. A töviseket azok a bátor felszentelt szolgáim, bíborosok, püspökök és papok kapják, akik szembe mernek szállni a hagyományok megtámadásával, azon kívül azok az engesztelők, akik bátran védik a 10 parancsolatot és a Szentírás igazságait. A következő fokozata Egyházam szenvedésének, amit Én éltem át az utolsó vacsorán. Az Én igaz Egyházam szívében ott van az aggodalom, a félelem, hogy az elkövetkező szenvedések meghozzák-e az emberiség megmentését, hogy a több milliárd ember a megpróbáltatások tüzében megmenekül-e a kárhozattól.

6.

Kép: Egy lefordított, nyitott vastag könyv.

Jézus: A lefordított nyitott vastag könyv nem más, mint a misekönyv, és eljön az ideje annak, hogy már ezt a régit nem használhatják, mert újat készítettek.

7.

Hang: Hogy ne legyen az egész Vatikánban.

Kép: Egy ember koponyájának csontváza, rajta egy sapka, minta egy élő ember lenne.

Jézus: Imádkozzatok, hogy ne legyen az egész Vatikánban halott a hit.

8.

Hang: Még egy kis bűnt sem hagyj lelkeden.

Jézus: Most már nagyon vigyázzatok gyermekeim, mert a sátán érzi a vesztét, és szüntelenül kísért benneteket. Zavarjátok el, és a legkisebb bűnt is mélyen bánjátok meg, és azonnal gyónjatok. Abszolút tisztán, bűn nélkül várjátok Szentlelkem érkezését.

9.

Hang: Újrakezdés… de kezd még egyszer… jaj de…

Kép: Egy nő átölelt valakit.

Jézus: A kiengesztelődés nagyon fontos keresztény erény. A lelki sebek után a megbocsátó szeretettel mindig újra kell kezdeni. Ebbe nem szabad belefáradni. Jaj de nagy öröm a kibékülés, az újra egymásra találás.

10.

Hang: Nyitott lelke… nagyon kevés.

Jézus: Nyitott lelke nagyon kevés gyermekemnek van.

11.

Hang: Nagyon elfoglalt vagyok ezzel, a ti eredményeitekkel.

Jézus: Drága engesztelőim, akik szinte 24 órában szolgáltok Engem, nagyon sok elfoglaltságot adtok Nekem, mert figyelemmel kell kísérnem védenceiteket. Ki kell osztanom kegyelmeket, amit kiimádkoztatok nekik.

12.

Kép: Egy nagy szív, a tetején az „akarat” szó.

Jézus: E képpel azt hangsúlyoztam neked, hogy a szememben mindennél fontosabb a szándék, az akarat. Ha nem is tudsz valamit megcselekedni, de törekszel rá, akkor úgy tekintem, mintha megtetted volna.

13.

Hang: Áldozat örömére születtünk.

Kép: Kék fény.

Kép: Egy angyal énekel balra fordulva.

Jézus: Mi, a Szentháromság, először az angyalokat teremtettük meg. Azonnal az értelmükbe foglaltuk, hogy a megváltás művének látói lesznek. Számukra az emberiség megmentése hatalmas öröm, ezért énekelve dicsőít bennünket az angyal.

14.

Hang: Vérre megy ez benned.

Jézus: A gonosszal való harc végigkíséri életedet. Ne fáradj bele, mert míg élsz, meg akar kaparintani. Mindig kérd az Én Szent Véremet, hogy borítson be.

15.

Hang: Túlemészteni magad.

Jézus: Mások problémáit nem szabad túlságosan a szívedre venni, mert veszítesz az erődből. Csak az a feladatod, hogy vigasztalj és segíts.

16.

Hang: Életadó ajándék.

Jézus: Számodra életadó ajándék az Én Testem és Vérem.

17.

Kép: Egy templomban egy pap a papi széket az oltárhoz viszi, arra a helyre, ahol a papok az áldozatot szokták bemutatni

Hang: Gyorsan üljetek vissza!

Hang: Mind a hárman!

Jézus: A külsőséges újításokat sem kedvelem. A templom bútorai, tabernákulum, a székek, az oltár maradjanak a helyükön.

18.

Kép: Egy palota egy tisztáson, amelyet erdő vesz körbe.

Jézus: Az erdő a földi élet jelképe, a palota a tisztáson a Mennyország.

19.

Érzés: Az Úr az utamba állít olyan embereket, akiknek segítenem kell, és nem szabad őket kikerülnöm, mert az is az Úr tervében van.

Jézus: Választottjaim nem véletlenül találkoznak problémákkal, bűnökkel, szenvedéssel teli emberekkel. Én küldöm őket minden esetben. Boldoggá teszel, ha sohasem kerülöd ki őket, hanem átadod nekik az Én vigasztalásomat, segítő szeretetemet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr6813512171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása